Friday, September 6, 2019



MOTOSIKAL YAMAHA Y15ZR MENANTI PEMENANG CP HAPPY BAG DI TELUK INTAN

TELUK INTAN - Para peminat Kejuaraan Cub Prix Malaysia Petronas 2019 di Teluk Intan, Perak berpeluang membawa pulang hadiah utama sebuah motosikal Yamaha Y15ZR menerusi kempen Cabutan Bertuah Cub Prix Happy Bag.

Cabutan bertuah itu merupakan acara sampingan bersempena perlumbaan Pusingan 6 kejuaraan tersebut yang dijadualkan berlangsung di Stadium Mini Teluk Intan, Perak pada 7 dan 8 September nanti.

Pemenang hadiah utama akan dipilih menerusi proses cabutan bertuah yang akan diadakan di podium Cub Prix selepas selesai majlis penyampaian hadiah untuk para pemenang perlumbaan kelas CP150.

Pengumuman pemenang akan diadakan pada pukul 4.45 petang pada hari Ahad (8 September) dan pastikan setiap penonton yang menyertai cabutan bertuah itu masih berada di lokasi acara.

Untuk menyertai cabutan bertuah ini, para peminat hanya perlu membeli Cub Prix Happy Bag Campaign yang dijual pada harga RM50.00 setiap satu dan ia terhad kepada 500 penonton terawal.

Happy Bag berkenaan boleh dibeli di booth Cub Prix Lucky Draw berdekatan kawasan promosi kejuaraan Cub Prix Malaysia Petronas pada hari Sabtu dan Ahad.

Lebih menarik, nilai barangan yang terkandung dalam beg tersebut melebihi RM50.00 antaranya baju-T Cub Prix edisi terhad, baucar bernilai RM5 untuk kegunaan di gerai-gerai promosi Cub Prix dan ia boleh digunakan sehingga ke penghujung musim ini.

Paling penting, beg tersebut mengandungi KAD untuk menyertai cabutan bertuah dan pastikan anda tidak kehilangan kad berkenaan.

Barangan lain berupa stiker atau pemegang kunci tajaan UMA dan RCB.

Hadiah-hadiah yang bakal dimenangi oleh pemenang bertuah di Teluk Intan nanti adalah seperti berikut;
- Hadiah utama       :  Motosikal Yamaha Y15ZR
- Hadiah pertama   : 1 unit helmet KYT bernilai RM1,500
- Hadiah kedua.      : 1 set produk RCB dan UMA bernilai RM700 
- Hadiah ketiga.      : 2 set produk untuk menunggang motosikal bernilai RM500 satu set.
- Hadiah keempat  : 3 set produk jenama RKM dan Cub Prix bernilai RM275 setiap satu set.
- Hadiah kelima      : 5 set produk Koyoko bernilai RM110 setiap set.

Hadiah-hadiah saguhati:
- 5 set produk jenama Samurai (bernilai RM70 satu set)
- 5 set cenderahati Cub Prix bernilai RM70)

Ini bermakna jumlah keseluruhan yang bakal dimenangi pemenang hadiah utama di setiap pusingan bernilai hampir RM12,000.

Selepas Teluk Intan, cabutan bertuah Cub Prix Happy Bag Campaign ini akan di teruskan pada Pusingan 7 di Kangar, Perlis pada 5 dan 6 Okober depan yang bakal menawarkan sebuah motosikal Honda Dash 125 sebagai hadiah utama.

Cabutan bertuah ini juga akan diadakan pada Pusingan 6 Kejuaraan Motosikal Asia (ARRC) di Sepang pada 20 hingga 22 September nanti dan dua buah motosikal masing-masing jenama Honda RS150R serta Yamaha Y15ZR menanti pemenang hadiah utama.

Pastikan anda tidak terlepas peluang menyertai Cub Prix Happy Bag Campaign ini dan nantikan pengumuman kami dari semasa ke semasa mengenai hadiah yang bakal ditawarkan untuk pusingan seterusnya.

Pada saingan Pusingan 5 di Kuala Terengganu sebelum ini, Wan Mohamad Shahir Wan Amri dari Kota Bharu, Kelantan telah memenangi hadiah utama untuk membawa pulang sebuah motosikal Honda Dash 125.


No comments:

Post a Comment